Az AnyDesk egy távoli asztali szoftver, amely lehetőséget biztosít arra, hogy távolról hozzáférjen egy másik számítógéphez és vezérelje azt.
Mit tegyek ha segítségre van szükségem?
Nyissa meg az AnyDesk alkalmazást.
Az alkalmazás ikonja az asztalon található – a fenti képen látható ikon alapján könnyen beazonosítható.
- Hívjon fel a +36 20 421 9406-os telefonszámon, és jelezze a problémát.
- Ha telefonon azt az információt kapja, hogy nem vagyok gépközelben, kérem, adja le a hibát a következő weboldalon: http://helpdesk.informatika24.hu.
- A hibajegyben szerepeljen az alábbi információ:
- AnyDesk azonosító (9-10 jegyű szám), amely a távoli hozzáféréshez szükséges.
- Egy telefonszám, amelyen vissza tudom hívni Önt.
Nem találok ilyen ikont...
Ha nem találja az ikont, a szoftver letöltése rendkívül egyszerű. Ehhez látogasson el az alábbi weboldalra: https://anydesk.com/en/downloads, majd kattintson a „Download Now” gombra. A letöltést követően futtassa a fájlt, ez után az AnyDesk elindul, és készen áll a használatra.
Hogyan adhat hozzáférést számítógépéhez?
- Indítsa el az AnyDesk alkalmazást.
- A főképernyőn megjelenik egy 9 jegyű azonosító (AnyDesk ID), amelyet meg kell osztania velem.
- Amikor megpróbálok csatlakozni, egy felugró értesítés jelenik meg a képernyőn.
- Amennyiben engedélyezni szeretné a hozzáférést, kattintson az „Elfogadás” gombra.